„Digital Foodie“, įmonė, sukūrusi apdovanojimus pelniusią užsakomąją maisto prekių platformą, ir „AS Prisma Latvija“ bei UAB „Prisma LT“, Baltijos šalyse veikiantys mažmeninės prekybos tinklai, užmezgė bendradarbiavimą. Naudodamasis „Digital Foodie“ asmeniniams poreikiams pritaikyta užsakomąja platforma, prekybos tinklas „Prisma“ Latvijoje ir Lietuvoje pristatė internetinę maisto prekių paslaugą ir pasiūlė savo klientams patogią asmeninę maisto prekių pirkimo planavimo priemonę internete bei mobiliuosiuose įrenginiuose.

Kad sustiprintų klientų lojalumą, „Prisma“ įdiegė „Digital Foodie“ užsakomąją maisto prekių platformą, į kurią įeina visiškai prekių ženklui ir asmeniniams poreikiams pritaikyta interneto svetainė ir mobiliosios „Android“ bei „iOS“ programėlės. Vartotojai Latvijoje ir Lietuvoje programėle gali naudotis bet kur ir bet kada. Paslauga paremta sistema „Foodie Core“, per kurią vartotojai realiuoju laiku gauna informaciją apie prekes ir kainas prekybos centruose „Prisma“. Paslauga taip pat nepriekaištingai sujungta su „Prismos“ lojalumo programa, tad naudodamiesi šia paslauga klientai gali matyti savo sukauptus „Prismos“ pinigus.

Klientai gali peržiūrėti prekes, kurias gali įsigyti atvykę į pasirinktame prekybos centrą „Prisma“, rašyti prekių apžvalgas ir dalytis komentarais su savo draugais bei šeimos nariais. Jie gali kurti pirkinių sąrašus pagal galiojančias akcijas bei parduotuvės turimas prekes ir tais sąrašais iš karto pasidalyti su draugais. Sąrašus taip pat galima išsaugoti ateičiai. Nauja paslauga padės klientams planuoti savo pirkinius ir sutaupyti laiko. Pirkinių sąrašus galima peržiūrėti savo mobiliajame telefone, o tai padės paprasčiau rasti prekes vaikštant prekybos centre „Prisma“.

„Mažmeninė prekyba maisto produktais išgyvena didžiules permainas ir keliasi iš tradicinių parduotuvių į internetą. Laiko neturintys klientai reikalauja patogumo. Su skaitmeninėmis technologijomis užaugusi tūkstantmečio karta suaugo, o jų perkamoji galia didėja, tad maisto prekių pardavėjai jaučia vis didesnį spaudimą teikti modernias paslaugas internetu. Didžiuojamės artimai bendradarbiaudami su „Prisma“ ir džiaugiamės paslaugos plėtra Latvijoje bei Lietuvoje. Taip dar labiau sustipriname savo rinkos lyderio poziciją tarp užsakomųjų maisto produktų platformų tiekėjų pasaulyje“, – aiškina „Digital Foodie“ vadovas Kalle Koutajoki.

„Mes nuolatos kuriame naujas paslaugas, ypač šeimoms su vaikais, siekdami jų kasdienį apsipirkimą paversti lengvu ir patogiu užsiėmimu. Mūsų tikslas – pagerinti klientams siūlomas skaitmenines paslaugas, o „Digital Foodie“ tam siūlo puikią platformą. Nauja elektroninė paslauga „Prismos“ klientams siūlo paprastą būdą stebėti savo kaupiamus „Prismos“ pinigus bei pirkimo istoriją, planuoti kasdienį apsipirkimą ir lyginti prekių asortimentą bei kainas internetu“, – sako „Prismos“ komercijos direktorius Latvijoje ir Lietuvoje Hannu Houni.

Mobiliąsias programėles galite atsisiųsti iš „Google Play“ ir „Apple AppStore“ parduotuvių atitinkamose šalyse.